26. 8. 2020

Birds-of-Paradise Project Introduction


6 komentářů:

  1. No to je opravdová nádhera Leni. Škoda, že neumím anglicky a nerozumím tomu, co říkají, ale ty hlasy ptáků jsou také zajímavé. Opravdový ráj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, také neumím, bohužel jsem to nenašla s českým překladem. Zaujalo mě to kouzelné peří neuvěřitelné jak se umí předvádět. Hezká podívaná.

      Vymazat
  2. Nádherné opravdu moc,díky Leničko...u některých videí jde zapnout překlad v čj (titulky) u tohoto bohužel ne zkoušela jsem .:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Ivetko, no tady právě ne, ale stejně jsem ho nechala, protože se mi moc líbilo 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat
  3. Nádherné.Pouštím si podobná videa i jiná na Youtube,je toho tam tolik.Hlavně u žehlení,to moc nemusím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, je tam hodně hezkých příběhů 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat