30. 8. 2020

Dobré ráno Gejša

Tyto dva obrázky jsem vytvářela pro moji kamarádku kadeřnici. Musela jsem je udělat ve velkém rozlišení, protože jsem je nechávala zarámovat.
Pro tyto stránky jsem je zmenšila.
Kamarádka má obrazy v kadeřnictví. Říkala jak složité je vytvářet  účes.
Složitější bylo pro mě písmo v Japonštině -  Dobré ráno.

Další neradostnou kapitolou v životě gejš představovaly složité a honosné účesy, které se udržovaly i během spánku. Gejši si v noci podkládaly šíji jakousi dřevěnou kolébkou, která jim držela účes ve vzduchu.



7 komentářů:

  1. Geši mám ráda moc krásné Leničko, hezký zbytek neděle ti přeji...já po tom víkendu jsem úplně KO hihi...💐🌺💓💗

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvořila jsem pro kamarádku nechala jsem ho zarámovat ve velikosti A3 a vypadá luxusně 🌹🌻🌹

      Vymazat
    2. Kamarádka je kadeřnice a říkala jak složité je vytvořit účes Gejši.Prima večer 🌹🌻🌹

      Vymazat
  2. Leni,to jsi dobrá.Poradila sis s obrázky na výbornou.Jsou úžasné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vytvářela jsem je v době kdy jsem toho ještě moc neuměla hihihi. Jsou v kadeřnictví jako dekorace. Prima den. Vypadá to, že bude konečně sluníčko ⚛ ღ ♥

      Vymazat