6. 9. 2020

Aranžování květů a plodů












11 komentářů:

  1. parádní inspirace Leni....máš to tu krásné🙌😘👍🧡🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jarunko, děkuji za návštěvu a písmenka. Něco přeneseno z blogu, který už není. Toto jsem aranžovala pro přátele a kamarády. Jeden čas mě hodně bavilo pracovat s barevným pískem a aranžovat. Je fajn, že tomu kdo byl obdarován, tak to má stále doma nebo v obchodě jako dekoraci. Docela jsem ráda, že jsem to vše nafotila, protože už jsem ani nevěděla, že jsem to vše udělala hihihi. Prima večer 💖🌷🌼💕🌸🥀🌹

      Vymazat
  2. Leničko tak to je nádheráááááááááááá a je to super že jsi to zachranila z blogu také mám stare obrázky z blogu ..*******************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Bětuško, něco jsem našla i iložené v pc, tak průběžně to sem budu dávat. Tady bude taková všeho-chuť hihihi 💖🌷🌼💕🌸🥀🌹

      Vymazat
  3. Leni ty šikulka,to je nædhera.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Jindřiško, jeden čas mě to hodně bavilo. Nejhorší vždy bylo sehnat pěknou lahev průhlednou nebo vázu nebo jiný skleněný předmět do kterého by se aranžovalo. Těší mě, že všichni kdo to dostali to stále mají někde vystavené. Má to i kamarádka v obchodě a kamarádka na pedikůře. To mě těší. Hezký večer 💖🌷🌼💕🌸🥀🌹

      Vymazat
  4. No páni o jsem Leni nevěděla, že jsi tak šikovná moc se mi to líbí opravdu moc!Já jsem také tvá kámoška pošlu adresu na e-mail hihi.......����( ͡° ͜ʖ ͡ -)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. oprava* to jsem nevěděla...vázu skleněnou mám��������

      Vymazat
    2. děkuji Ivetko, je to už pár let, ale je fakt, že mě to bavilo. Hi hi hi ono to není jen o skleněné váze ne v každé ten písek vypadal dobře. Když jsem viděla po dlouhé době ty fotky, tak jsem sama koukalo co jsem dělala ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  5. Leni,je to nádherné.Jsi moc šikovná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Jíťo, jsem ráda, že jsem to vše nafotila 🌸💖🌷

      Vymazat