5. 9. 2020

Lodžie září 2020












2 komentáře:

  1. Leni nádherné a ty tam domek máš.To jsi dobrá.Je to od tebe hezké.Mně pomalu kytky na balkoně odchází,ale dvoje muškáty jsou pořád nádherné.Ale vůbec nevím,kam ty velké truhlíky dám na přezimování

    OdpovědětVymazat
  2. Pořídila jsem ho letos. Bude tak trvat rok než si ho hmyz najde. Dcera už má na balkoně dva. Jeden má také od letošního léta. Ten první už má asi tři roky. A také trvalo nejméně rok než ho někdo obydlel. Dnes už má několik otvorů obsazených.To je nejhorší jak je uchovat přes zimu. No já ty dva květináče, kde jsou muškáty, které mám už nejaký rok, tak si odnesu do práce do zádveří. Tam to přečká zimu. No a v jednom truhlíku jsou drobnější a ty nechám osudu. Begonie ostříhám nechám zatahnout a půjdou do komory. Takto je přechovávám už léta. No a mám tam velký kaktus a ten dám na chodbu ke schodišti.

    OdpovědětVymazat