25. 9. 2020

Staročeské ......





 

4 komentáře:

  1. Tak to je zajímavé.Hlavně si pamatovat,že to najdu u tebe.Manžel to hodně potřebuje do křížovek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. M ě sr to také líbilo, proto jsem to dala na blog. Dostala jsem to v emailu. Přepošlu Ti ho ať to nemusíš když bude potřeba hledat pa 🌼💕🌸

      Vymazat
  2. Ahoj Leni to je super blog. Koukám že máš kočičky. Já měla kdysi Britskou modrou. Teď mám dáblici Aillen, maltezáka zítra má 1 rok. Potřebovala bych poradit s těma rámečky třeba kolem štítků, na druhém blogu co si dělám to mám ale s těma obrázky to nemohu najít. Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Beatko díky za návštěvu. Blog jsem vytvořila, když se zrušil blog.cz. No občas přidám obrázky z té doby, kdy jsem začínala. No a začalo mě bavit, články nebo nějaké zajímavosti, co by se mohlo líbit.Ano mám tři sibiřské kočky. Dvě holky a jednoho kluka. Jsou to kastráti. Eni je 15 let, Oggi 10, let a Bertíkovi 9 let. Jsou to zlatíčka. Mám je na titulní stránce blogu s obrázky. Dívala jsem se na ten Tvůj bllog, asi jsi dala jednoduchou šablonu. Tam už se toho moc upravovat nedá. Pokud myslíš toto. Prima den.

      Vymazat