25. 11. 2020

Psí pozdravy - 2.část












 

10 komentářů:

  1. Leni,to je nádherné,vždy mě to hrozně dojme.Na jednom obrázku jako by byla Bleky.Dnes mi syn řekl,když si přijel pro Bleky,že zítra nepřijede a mně je už po ni smutno.Je to hrozný,jak jsem si na ni zvykla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jíťo rozumím Ti. Máš pravdu je tam podobná slečna. Já většinou tyto obrázky obulím.Dojímají mě ⚛ ღ ♥

      hezký večer ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Moc hezké,Leni.Některé i vtipné. Parádní. Přeji krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Jaruško,některé hlášky jsou trefné, prima večer 🌼💕🌸

      Vymazat
  3. Leni moc hezké jsi to udělala a ta tapka to je nádheráááááááááááá zdravím hezký večer přejii

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Bětuško, mám tyto obrázky ráda ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  4. Pes je příslušník rodiny a doktor duše. Vždycky dokáže potěšit, jednu takovou psí holku máme doma, tak o tom něco vím. Je to jorkšírka Barunka a moc dobře ví, jak na nás. Zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkný večer, děkuji za návštěvu a komentář ⚛ ღ ♥ o tom není pochyb našin zvířecí miláčci, jsou členy rodiny⚛ ღ ♥ mám tři sibiřanky, dcera má borderkolii a milujeme je. Barunka je krásná holka. Krásný adventní čas přeji ⚛ ღ ♥

      Vymazat