24. 12. 2020

Vánoce


 

4 komentáře:

  1. Leni,i Tobě krásné vánoční svátky v radosti a pohodě.Prohlédla jsem si všechny příspěvky.Já jsem nebyla doma,byli jsme pozvaní ke známým na chalupu,byla s námi i Modřinka.Mají ji v krásném prostředí,akorát,že celé dny lilo a tak jsme seděli u krbu a povídali.Včera jsme přijeli,tak jsem pekla vánočky.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jíťo, no tak to je super, to je moc dobře, že jsi popovídali. Krásné Vánoce ve zdraví přeji 🎄❄🎄

      Vymazat
  2. Krásné přání ,tak doufám že si Leni užila ❣️🙋

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Ivetko, jó bylo to fajn. Na štědrý den jsem byla u dcery. Pandina dostala svoje oblíbené plyšáky hihihi. Jeden z plyšáků byl malý divočák tak jsme se smáli, že Panda skolila divočáka. Pak nějaké návštevy a to je tak vše. Dostala jsem knihy pod stromek tak mám co číst. Dnes jsem byla s Jíťou v Davle pro maso. Tak jsem koupila na ovar koleno, na svíčkovou a měli pěkné vepřové ocásky, tak upeču. no zase jídlo hihihi. prima den 🎄❄🎄

      Vymazat