20. 5. 2021

 

Litý koláč s tvarohem:

Litý koláč s tvarohem 

Ingredience

Těsto:

  • 2 hrnky polohrubé mouky
  • 1 prdopeč (kypřící prášek do pečiva)
  • 1 hrnek cukru
  • 1/2 hrnku oleje
  • 1/2 hrnku vlažné vody
  • 1 vejce

Náplň:

  • 2 polotučné tvarohy
  • 2 vejce
  • 1 vanilkový cukr
  • cukr podle chuti
  • mléko podle potřeby- spíše řidší konzistence
  • (možno přidat rozinky)

    Postup

    Z tvarohů, vajíček, van.cukru, cukru a mléka uděláme náplň. Z mouky, prdopeče, cukru, oleje, vlažné vody a vajíčka uděláme řídké těsto. Na vysypaný a vymazaný plech nalejeme 2/3 těsta, na to nalejeme tvarohovou hmotu a na ni zbytek těsta.Pečeme v předem vyhřáté troubě.

    Recept je z kategorií: Rychlé moučníky

 

4 komentáře:

  1. Mňam dala bych si...😄😄😄

    OdpovědětVymazat
  2. Zase dobroty.Já jsem dělala odpoledne nepečený dort od mé sestry.Posledně mně neztuhnul a tak mi to nedalo a dnes jsem ho právě zopakovala.Do tvarohové náplně se dává želatina a s tou já moc neumím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Jíťo já mám také vždy problém když něco dělám se želatinou, také to moc neumím tak to ani nedělám hihihi ♥ ღ ☼

      Vymazat