25. 12. 2021

Bertík a Ogginka






 

4 komentáře:

  1. Zlatíčka.Já ty naše ani pod stromečkem nevyfotila.Byl tu občas blázinec.Stromeček si vyřešila moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jíťo, dělala jsem vždy stropek i tuto vázu, ale co přišel Bertík tak už zůstala jen ta váza protože Oggi ta byla lehká a lezla na stromek no a Bertík to opakoval jned po ní a stromek šel k zemi. Takže deset let už jen váza ⚛ ღ☘

      Vymazat
  2. škoda my letos nefotili :-( měla jsem hlavně pana Čaka dostal úžasnou hračku od syna :-))) stromeček jsi perfektně vyřešila a schvaluji, že jsi nelenila myslím že k vánocům Leni patří♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je škoda, tak snad někdy tu hračku vyfotíš. Jó ta váza vypadá dobře a hlavně po ní nelezou ⚛ ღ☘ mám jí každý rok, letos jsem dala i malá světélka na bateii , tak dobrý. papa

      Vymazat