26. 1. 2022

 

Rýžové nudle s kuřecím masem a žampiony recept:

Rýžové nudle s kuřecím masem a žampiony recept 


Rýžové nudle s kuřecím masem a žampiony je jednoduché a rychle připravené jídlo. Jestli jste ho ještě nezkusili, možná je teď ten pravý čas.

ngredience receptu

  • 1 kuřecí prsa
  • 1 šalotka
  • 1 červená paprika
  • 1 zelená paprika
  • 6 žampionů
  • 1 mrkev
  • 1 stroužek česneku
  • špetka soli
  • špetka černého mletého pepře
  • 1 lžíce sojové omáčky
  • olivový olej
  • rýžové nudle

    Způsob přípravy

    Rýžové nudle připravíme podle návodu na obalu, pak vodu scedíme a nudle necháme stát stranou. Ve vyšší pánvi na oleji osmahneme nadrobno nakrájenou cibulku a utřený česnek. Pak přidáme na nudličky nakrájená kuřecí prsa, nahrubo nastrouhanou mrkev, na plátky nakrájené žampiony a na tenké proužky nakrájené papriky.

    Vše zvolna smažíme do změknutí masa za občasného promíchávání. Nakonec do pánve přidáme rýžové nudle, vše zalijeme sojovou omáčkou, okořeníme pepřem a solí a ještě necháme projít varem.

    https://www.jidlo.cz/recepty/ryzove-nudle-s-kurecim-masem-a-zampiony#more 

 

6 komentářů:

  1. Leni, zase dobrota ! Ty mě dáváš... Ležím ještě v posteli a prohlížím blogy, v břiše mě kručí... Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi hi hi lenošit se někdy musí. Hezký den Leni.

      Vymazat
  2. Ryžové nudle mám hodně ráda,ale neumím je moc připravit.Správně opéct

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám je také ráda. Já se většinou držím návodu.

      Vymazat
  3. Já neležím a zase večer chodím aj mě kručí v břiše hihi mám hlad :-)))👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je nejhorší když v noci místo spánku hodní člověka mlsná ⚛ ღ ♥

      Vymazat