16. 2. 2022

 

Francouzský toust se sýrem recept:

Francouzský toust se sýrem recept 

Francouzský toust je známá pochoutka většinou servírovaná k snídani. Pokud nám nestačí sám o sobě, můžeme ho obložit plátkem šunky.

Ingredience receptu

  • 3 vejce
  • 6 plátků toustového chleba
  • petrželová nať
  • 1 lžíce mléka
  • 6 plátků tvrdého sýra
  • sůl
  • pepř
  • rostlinný olej

    Způsob přípravy

    Francouzský toust je známá pochoutka většinou servírovaná k snídani. Pokud nám nestačí sám o sobě, můžeme ho obložit plátkem šunky. Jednotlivé plátky toustového chleba ponoříme do směsi vajec s mlékem, solí a pepřem.

    Smažíme je po obou stranách na pánvi s rozpáleným olejem. Hotové obložíme sýrem a zelenou petrželkou, případně plátkem šunky. Podáváme teplé, můžeme přidat čerstvou sezónní zeleninu.

    https://www.jidlo.cz/recepty/francouzsk%C3%BD-toust-se-s%C3%BDrem 

 

8 komentářů:

  1. Tousty snídám často a podobně.
    Leni,přeji dobrou snídani a hezký den

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, tousty měli rádi hlavně kluci, když byli malí, to jsem je dělala hodně. Teď už jen občas. K snídani si dělám obilnou kaši, to mi dělá dobře na žaludek. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou dobré, občas si je dám. Hezký večer ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. To může být dobré Leni. V receptu jsou psaná 2 x vejce,kolik jich tam má tedy být, Díky ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi hi hi chybička se vloudila, už jsem opravila, to je tak když kopíruješ. Nechala jsem tři ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  4. Tousty si dost často dělá syn i pro mě, ale já už mám v pr***zuby hihi jsi pečlivá já zanedbávám blogy nějako není na nic nálada:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám tousty ráda ⚛ ღ ♥ no Ivetko já také nestíhám. Proto už občas dám obrázek i sem. Jsem ráda, že stačím obrázky dva hihihi ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat