18. 3. 2022

FOTO VÝZVA JARUŠKA "VOLÁNÍ JARA 2022"







 

13 komentářů:

  1. Leni,krásné kytičky.Já letos doma nic moc,krom orchideí a afrických fialek.Nevykvetla mi ani žádná kolopejka a hyacint.Květu uschnul ani pořádně nevykvetl.A na lodžii toho moc nemám.Jsem zvědavá,zda se vzpamatuje hosta.Dcera ji chtěla nasázet u chaty na jejich cvičáku.Krásně jsi výzvu pojala a nafotila.
    Měj hezký den.Máme teď pro změnu pořád zataženo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jíťo, Ty hyacinty jsem dostala k svátku od neteřinky. JInak mám radost z toho šeříku palibinu, bude mít určitě kvítka.Nikam jsem se nedostala. pa nezký víkend .

      Vymazat
  2. Jé Leni krásné to máš.Já mám jen tu malou macešku ,levanduli a pažitku.😄😄😄 hezký den.💙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindří děkuji. Macešku máš luxusní, krásné barvičky. Je to pěkné, e vydržela zimu.

      Vymazat
  3. To jsou opravdu krásné fotky ♥♥

    OdpovědětVymazat
  4. Jé Leni u tebe se daří já mám na balkóně akorát bordel 😂 🤣😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi hi hi, Ivetko já též. Lodii dělám většinou až ke konci dubna.

      Vymazat
    2. 😄😄já letos asi nic dávat nebudu jelikož všechno je šíleně drahé, ale balkón snad do léta Leni uklidím😄❤️😄

      Vymazat
  5. Moc hezké fotografie jsi pořídila Lenko.

    OdpovědětVymazat
  6. Hezké volání jara u Tebe ! Tleskám. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat