19. 3. 2022

Krásně kvetu ....................



 

9 komentářů:

  1. Krásné veliké květy a hezky zbarvené.Mi teď odkvetají mám jen tři,ale kvetly hodně a už lezou další květy.Česnek jim prospívá.Dobrou noc Leni.💙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JIndří tuto mám v práci a kvete už od ledna. Doma mám už jen jednu a nekvete. pa dobrou

      Vymazat
  2. Krasně ti kvetou.U mě teđ kvetou nadherně tři fialove.Ružova a žluta opadaly a kvete ještě bila.
    Leni,hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
  3. Jů, ta krásně kvete Leni ! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Ahojky Květunko, mám jí v práci, doma by nekvetla.

      Vymazat
  5. No páni Leni, to Ti krásně v práci kvete fakt koukám...mám to asi jako ty mě nekvetou jen ty tři ale to jsou nové 😄❤️😄

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky Ivetko, tato je asi tři roky stará, alemám jí v práci. Je v zádveří, je tam chladno. Doma by nekvetla. papa

    OdpovědětVymazat