6. 5. 2022

Jaro








 

8 komentářů:

  1. Leni máš to už moc hezké.Já mám pořád stejné,ale hezky mi to roste.Teď mne lapil nějaký bacil,ale příští týden zajedu dokoupit kytičky. Hezký den.❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jindřiško, tak přeji brzké uzdravení. Jí zasadím ještě nějaké letničky. Nevím zatím co. hihihi. Po Tobě jsem se opičila a dala jsem ty malé macešky. Tak uvidím jak se jim bude dařit. papa Opatruj se.. Šeřík vykvetl je to sice takové koště, ale krásně voní.

      Vymazat
  2. Máš to krásně kvetoucí Leničko, koukám, že tam máš i šeřík . Malé macešky jsou letos v modě , mám je také ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, ano je tam šeřík, obyč. a mám ještě ten Palibin. Už kvete také. Nádherně voní. Macešky jsem dala, protože jsem se navnadila u Jindřišky hihihi. pa pěkný den.

      Vymazat
  3. A nejsou náročné mi vydržely a kvetly celou zimu venku na balkoně.A krásně voní.😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě si mi tak navnadila Jindřiško, že jsem je letos dala také. Uvidím jak se jim bude dařit. Pěkný den.

      Vymazat
  4. Leni,to je nádhera,jak ti to kvete.A ten šeřík.Opravdu si ho musím také koupit.My máme šeříky v sídlišti,ale pořád ještě nekvetou.Jak začnou fotím,mám je ráa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám ráda šeříky. letos kvete docela dost. Už nakvetl i Šeřík Meyerův Palibin. pa hezký den.

      Vymazat