2. 6. 2022

Lodžie - Campanula
















 

8 komentářů:

  1. Leni tobě to krásně kvete.💙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji JIndří ⚛ ღ☘ ta campanula je vděčná. Mám několik barev. Jen nemohu sehnat růžovou. Je to trvalka, přes zimu je venku a přeije. V tom vědru ž je snad sedm let a teď nádherně kvete. Jen už nemám macešky. Tam si smlsly mšice. Ten truhklík ksem musela vyhodit. To by se rozlezlo všude. Měla jsem keště v košíku, ale nic moc. Tak jsem to ostříhala a uvidím. pa hezký večer ⚛ ღ☘

      Vymazat
  2. Leni,krásně ti to kvete.Je to moc hezká květinka,měla jsem podobná kvítka,ale letos nemám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. také se mi líbí a hlavně ůpřečká v pohodě venku zimu.

      Vymazat
  3. Tady se ztratil komentář,určitě jsem to komentovala.Krásně ti to kvete a ta campanula je krásná

    OdpovědětVymazat
  4. No páni Leničko máš přímo výstavní balkón tak jako vždy ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ivetko, už se to rýsuje. Letos budou později begonie ⚛ ღ ♥

      Vymazat