7. 8. 2022

 

Křupavé pečené brambory – snadný recept:

Z brambor si můžete připravit celou řadu různých pokrmů – například tyto křupavé pečené brambory s lahodnou příchutí česneku a bylinek.

Příprava

  • Příprava: 15 minut
  • Vaření: 45 minut
  • Celkem: 1 hodina

Ingredience

  • Malé brambory (1 kg)
  • Dvě lžičky soli
  • Extra panenský olivový olej (2 lžíce)
  • Sušený česnek (1 1/2 lžičky)
  • Cibulový prášek (3/4 lžičky)
  • Mletý černý pepř
  • Sušené bylinky podle chuti (1 lžíce)
  • Nastrouhaný parmazán

Postup

Rozpalte troubu na 205 °C. Dva plechy vyložte pečicím papírem a potřete olivovým olejem. Do hrnce umístěte brambory spolu s lžičkou soli, přiveďte k varu a vařte 15 – 20 minut. Uvařené brambory sceďte a nechte mírně vychladnout. Položte brambory jednotlivě na plech a každou z nich opatrně rozmáčkněte dnem sklenice. Potřete olivovým olejem, posypejte solí a směsí bylinek a pečte 25 – 35 minut.https://www.receptik.cz/krupave-pecene-brambory/

8 komentářů:

  1. Také podobně někdy dělám Leničko ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě pečené brambory chutnají, prima den ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Pečené brambory jsou určitě moc dobré. Já mám brambory ráda na všechny způsoby, tenhle recept je lákavý. Díky za tip. Přeji hezký den 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji ⚛ ღ ♥ také je mám ráda ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. Mně by to k obědu úplně stačilo.Dělám je podobně v horkovzdušné fritéze

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, pečené brambory dělám dost často, máme je rádi. Opatruj se, pa. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat