30. 10. 2022

PODZIMNÍ FOTO-VÝZVA - Jaruška







20 komentářů:

  1. Leni,pořídila jsi krásné barvy.I v lodžii se kytičky pořád drží.
    Měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jíťo ⚛ ღ ♥ na lodžii to stále kvete. Včera u nás bylo léto. Jen stromy jsou focené z vycházky. To jsem byla s Jíťou a Pandinou a já foťák neměla , tak Jíťa vyfotila mobilem.

      Vymazat
  2. Pěkné podzimní obrázky.I z balkonuý se dají nafotit hezké fotky.Přeji pěkné podzimní dny....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkný den, děkuji ⚛ ღ ♥ na lodžii to krásně kvete a stromy ty jsou focené z vycházky ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. Leni moc hezky jsi výzvu pojala. Moc děkuji za účast a těším se na další příspěvek. Odkaz přidávám na blog od všeho trochu.

    OdpovědětVymazat
  4. Leni krása hezké fotky a lodžie ppořád kvete.🍁🎃💙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jindří, bakopa je úžasná, taková nebyla ani přes léto, počasí stále přeje ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  5. Leni, hezky jsi podzim zachytila. A ten hřib ! Opatruj se, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotografie Leničko ♥, pěkně jsi pojala výzvu od Jarušku . Také jsem něco nafotila a dala na kvetku11a

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Květuško ⚛ ღ ♥ juknu se ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  7. Teda, těch rozkvetlých kytiček na balkoně. Nádhera.
    Přeji hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkný denm děkuji za návštěvu. Bakopa kvete lépe jak v létě ⚛ ღ☘

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Hezký den, děkuji za návštěvu a písmenka ⚛ ღ☘

      Vymazat
  9. Hezký den přeji, pozoruhodné záběry, ta lodžie musí být úplně plná, to já na balkoně suším prádlo. Většinou na podzim se ty květiny rozbují a kvetou nejvíce, kam s tím na zimu? Ještě zkusím zjistit, ve kterém kraji bydlíte. Přeji příjemný víkend. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkný den, děkuji za návštěvu⚛ ღ ♥ z lodžie je zahrada :-). Pravdou je, že je to složitější co nemůže zůstat venku, tak musím uklidit a to je problém. Hodně toho ale zůstává venku. Ono ne vše se dá pěstovat v nádobě. I když letos jsem neodolala a koupila si motýlí keř. Tak jsem zvědavá zda přežije zimu. Bydlím ve střeočeském kraji.Prima neděličku ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  10. Ahoj Leni moc krásné, já balkon nemám tak se aspoň projdu tvýma fotečkama jsou krásné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Romanko, děkuji ⚛ ღ ♥ tak já jsem za lodžii ráda, je poměrně velká. Kočky tam mají svoje svoje trávy a šantu kočičí. Jinak se kytek nevšimnou. Prima neděličku. ⚛ ღ ♥

      Vymazat