8. 10. 2022

Sibiřské kočky Bertík & Eni & Oggi

6 komentářů:

  1. Leni,překrásné video chlupáčů.Ty jejich pohledy nic nepřekoná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu Jíťo, děkuji. Prima neděličku.

      Vymazat
  2. Překrásné video s tvými kočičími miláčky ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji ⚛ ღ ♥ no já už ty videa ani neumím ⚛ ღ ♥ dnes mě to neustále i odhlašuje ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. Máš nádhernou vzpomínku, moc krásné video líbí se mi moc ♥♥♥ To já neumím a asi se nikdy nenaučím jelikož je to pro mne složité :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, já už bych to dnes asi také nesvedla. Už nevím ani jak jsem to udělala. Fotky tenkrát udělala kamarádky dcera, ona studuje nějakou uměleckou školu a potřebovala do školy fotky. Mě se moc líbily a tak jsem vytvořila to video.

      Vymazat