21. 12. 2022

 

Křupavé rybí nugety ze 4 surovin bez smažení:

Pokud máte problém se zařazováním ryb do vašeho jídelníčku, vyzkoušejte tyto zdravé, křupavé rybí nugety. Jsou jen ze 4 surovin, zvládnete je bez smažení a zamilujete si je vy i vaše děti.

Na rybí nugety
  • 100 g lososa ve vlastní šťávě
  • 2 bílky
  • 30 g cornflakes
  • 1 špetka soli
Dále
  • olej
  • čerstvé bylinky (pažitka, řeřicha, oregano, ...)

    Postup

    01.

    Rybí konzervu lososa slijte (případně můžete použít i tuňáka ve vlastní šťávě), k pevnému podílu (100 g) přidejte 1 vaječný bílek a osolte. 

    02.

    Směs smíchejte a vytvořte lepivé těsto, ze kterého tvořte menší nugety (z množství uvedeného v receptu uděláte 8 až 9 nuget).

    03.

    Nugety následně namočte v druhém bílku a poté v rozdrcených cornflakes. Obalené nugety dejte na plech s pečicím papírem. Před pečením můžete nugety lehce postříkat olejem ve spreji.

    04.

    Nugety pečte v předem vyhřáté troubě na 220 °C asi 10 až 15 minut (v polovině pečení nugety obraťte, aby byly křupavé z obou stran). Podávejte jen tak posypané čerstvou bylinkou, s vařeným bramborem nebo s jinou přílohou pak budou plnohodnotným jídlem.

     TIP: Pokud máte horkovzdušnou fritézu, použijte ji a nugety v ní pečte na 200 °C 5 minut z každé strany.

    https://www.prozeny.cz/clanek/krupave-rybi-nugety-ze-4-surovin-bez-smazeni-82207 

8 komentářů:

  1. Leni,to by mohlo být dobré.Já mám ryby ráda a naučila jsem je jíst i manžela.V poslední době jsme si oblíbili sumečka.Ale i lososa.Hlavně ryby bez kostí,mám jednu špatnou zkušenost,kdy se mi kost zapíchla do mandlí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to bude výborné. Mám ráda ryby na kapříka se těším, ale musím dávat pozor na kostičky.

      Vymazat
  2. Tak tohle může být Leni moc dobré, někdy vyzkouším ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Už se těším Leničko, i já tento recept budu muset vyzkoušet díky za něj♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to bude výborné, hezký večer ⚛ ღ ♥

      Vymazat