12. 12. 2022

Už si kvetu ......








 

8 komentářů:

  1. A kvetou krásně ! Měj se hezky Leni, pa. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Leni, krása, ale jenom na chvilku ⚛ ღ ♥ dobrou ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Leni,to je nádhera.Mně začíná kvést červený,ale není tak rozrostlý.Zatoužila jsem po bílém,ale nikde jsem ho neviděla.Včera jsme byli u syna a tak jsem koukala,jak kvetou kaktusy jeho přítelkyni a slíbila mi,že mi přiveze od maminky,ta má právě bílý.Tak až odkvete kousek uřízne.Tak se těším.
    Měj hezké adventní dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je krásný plno květů, ale už to odkvétá. Bílý mám jeden měl pár kvítků. Mám ještě jeden a ten má dvojitý květ, ale už tři roky nekvetl. Tak se pokusím ho vecpat někam do stínu na llodžii. Za nějakou velkou kytku.

      Vymazat
  3. Nádherné Tě kaktus kvete. Také mě už kvete ale nemá tolik květů ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, ale už pomalu odkvétá. Je to na chvilku. Od jara byl venku. Uklízela jsem ho začátkem listopadu. Tak ono bylo pěkně.

      Vymazat
  4. tedy to je nádhera. Mně už odkvetl před týdnem a další dva ani nesadily poupata.

    OdpovědětVymazat