14. 12. 2022

Vanilkové rohlíčky


 

8 komentářů:

  1. Já dávám místo oříšků mandle.Je to podle receptu mé babičky.Nevím,zda je v tom nějaký rozdíl.
    Hezký den Leni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jíťo, moje kamarádka dává také mandle, já vlašáky. Mě chutnají nejvíce. Prima den.

      Vymazat
  2. Leni zdravím. Vanilkové rohlíčky nesmí chybět, ty prostě k Vánocům u nás patří. Já dávám vlašské ořechy, protože je dostávám každý rok od brášky. Měj se dobře, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu Leni, také je dávám. Hezký den ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. Tak já už mám hotovo .Já peču z lískových oříšků, které před nasypám do těsta trochu předehřeji na pánvi a těsto se pak perfektně zpracovává. Letos jsem pekla jen tři druhy. Záda dostala zabrat při házení sněhu a u pečení už bych déle nevydržela. Tak že mám tři druhy a hotovo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, to stačí. Mám upečeno 5 druhů, ale nemám ještě nazdobeno ani slepeno. Jedno těsto v lednici. Mám už dvě vánočky :-). Prima neděličku.

      Vymazat
  4. Mám dva recepty, do jednoho jdou mandle a do druhého vlašské ořechy. Já letos pekla jen dva druhy♥ Mladí mi dali spoustu cukroví a Květa říkala, že také přiveze. a játo nesmím jíst

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květunko, to stačí bohatě. Já jsem dala vlašáky, ale mohou se dát i mandle.

      Vymazat