15. 1. 2023

co dělat když se k vám řítí pes bez kontroly...

7 komentářů:

  1. Leni,to bych zažít nechtěla.Cizích psů se bojím.Hlavně těch malých uštěkaných.S velkým psem chodí lidé na cvičáky,aby se naučili ty nejzákladnější povely s malým nikdo nejde.My jsme chodili i s pudlíkem a v sídlišti se mu zakousnul jezevčík na volno do nohy,který majitele neposlechl,aby Dona pustil.Malý krysařík také na volno se zakousnul do nohy sousedce.Přitom byla u nás kdysi vyhláška,že psi v sídlišti musí chodit na vodítku.Teď naštěstí chodí.Bleky jsem na volno pouštěla,když nikdo nešel,ale ona na slovo poslechla.Když jsem řekla k noze,byla u mě.Tak syn s ní na cvičák chodí.
    Měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jíťo, mám to stejné. Vím co někdy vypráví dcera, když je s Pandou venku. Hezký večer ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Ahojky Leni, jo toho týpka jsem už několikrát viděla a dává dobré rady, ještě že já s Čakínkem chodím jen okolo baráku po vsi bych si netroufla jelikož hodně u nás pobíhají cizí pejsci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, také jsem už viděla jiná videa. To děláš dobře. Dobrou.

      Vymazat
  3. Podobné jsem zažila s Elou, vyšla se mnou před vrata a kolem šel pán se psem a ten se vrhnul na Elu a měli jsme co dělat, aby se neporvali ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Člověk musí být ve střehu. papa

      Vymazat
    2. Velmi poučné,díky za toto video, teď vím, kde jsem udělala chybu, když mou fenku napadl zákeřný pitbull,vzala jsem si ji do náruče, abych ji ochránila,měla jsem to štěstí, že byl zaměřený na fenku a ne na mě.Byl útočný a nedal se odehnat a moc dobře vím co tito psi dokáží když se zakousnou ... ačkoliv to nerada dělám,musela jsem ho vší silou kopnout do břicha ... Zřejmě jsem kopla dostatečně silně ,pes utekl za svým páníčkem, který se mi pak omlouval, že se mu vyškubl z vodítka... Věřte od té doby jsem neustále ve střehu, co se týká u volně se pohybujících psů.

      Vymazat