1. 1. 2023

PF 2023


 

9 komentářů:

  1. Kouzelné přáničko.Včera to u nás hrozně bouchalo,myslela jsem na všechno zvířátka.
    Modřinka se hrozně bála,stavěla jsem ji bunkr.
    Leni,měj hezký začátek nového roku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jíťo. U nás také. Oggi to tolik nevadí ,ale Bertík byl z toho vyjukaný. Pandina to také špatně snáší. Hezký nový rok.

      Vymazat
  2. Nádherné přáníčko Leni. Přeji Tobě i Tvé rodině šťastný rok 2023, hlavně pevné zdraví, hodně štěstí, lásky, pohody a spokojenosti. Ať se vám všem dobře daří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jaruško, také přeji v novém roce, jen to dobré hodně zdraví a štěstí.

      Vymazat
    2. Teď jsou obrázky i na tomto blogu. Nestíhám žádné zajímavosti atd. Tak jsem dávám obrázky z blogu co už je zrušený, někdy novější. Na obrázkovém je teď překočkováno hihihi, protože jsem dělala hodně PF s kočkama pro přátele. Prima lednové dny.

      Vymazat
  3. Krásné Leni, jinak i já se přidávám chudáci zvířátka, náš Čakínek to špatně snášel jelikož byl u dcery a v Hradci blbli už od odpolka však jsem říkal raději když je u nás jelikož na vsi tolik rámusu nebylo. Dala jsem fotky jak byl vystrašený :-( Měj hezký nový rok hlavně zdraví! ❣️(◕‿◕).🌹

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ivetko, šťastný a veselý a hlavně zdravíčko. No zvířátka to špatně snáší. Pandina to přečkala v koupelně. U nás je na tom hůř Bertík. Oggi té to moc nevadí. pa hezký večer ⚛ ღ ♥

      Vymazat