29. 1. 2023

Snídaňový sendvič - smash burger, který tě vystřelí z kecek

8 komentářů:

  1. Zajímavý a určitě i chutný recept.Na Youtube na vaření kouká hodně manžel,ale i já si tam hledám,co vařit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě tento kuchtík zaujak, jaké má hlášky hihihi ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Já tedy recepty na videu nemám ráda ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě nevadí, jen když podle toho vařím, tak zastavuji video, nebo si něco přepíški na papír. Kuchtík
      má správné hlášky hihihi ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. Leni, to by si dal můj nejmladší syn... Měj se hezky, Lenka.
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš inspirace na světe.Prima den Leni ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  4. Super Leni i já někdy podle videa vařím...komentíky mám opět ve spamu já to nechápu proč to tam padá :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas mě také něco zaujme. Já nevím Ivetko, už je to otrava. Co to začali chránit službou reCaptcha, tak to začalo.Vyhodnocuje to nějaký robot a pak to takto vypadá.

      Vymazat