10. 3. 2023

Dary a květiny










 

6 komentářů:

  1. Leni,nádherné květiny a dárky jsi dostala.Mají tě rádi
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jíťo ⚛ ღ ♥ náramek z opálu mi udělal velkou radost ⚛ ღ ♥ ještě spoustu sladkostí, ale to jsem rozdala kamarádkám pro děti. Člověk se tím nechce ani ládovat hihihi. Já o to moc nestojím, jó hořkou čokoládu mám ráda, ale kousek. Prima den ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Krásné dárky jsi dostala Leničko ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Květuško ⚛ ღ ♥ opál mě udělal radost. Vlastně všechny dárky ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. No páni to jsou krásné kytičky i dárky hlavně ten šátek se mi strááááááášně líbí.♥♥♥ Že jsi mi nějakou sladkost Leničko neposlala já bych si dala😂 🤣

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi daleko, jinak bych se rozdělila. Já to moc nemusím, sice občas si čokoládu dám, ale hořkou. Ty mléčné nemusím. Šátek je dost dobrý ⚛ ღ ♥

      Vymazat