24. 3. 2023

Proč jsem o tomto receptu na zelí nevěděla? Zelí chutná lépe než maso. ASMR

8 komentářů:

  1. Zajímavé, ale připadá mi to dost pracné, kde je kopr , tak to mi moc nechutná, jedině koprpvá omáčka tu mám ráda ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Mně by to asi chutnalo.Nejlepší,kdyby mi to někdo udělal.
    Leni,hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. HI hi hi to by bylo nejlepší, já bych i suroviny nakoupila :-)

      Vymazat
  3. Já sem nebudu Leničko chodit hihi to je fakt hřích :-) Ale paráda hnedle bych si dala♥ Koukám Květuška jak je vybíravá hihi to já sežeru všechno.😂 🤣

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi hi hi samé dobroty. Já nemusím luštěniny ty mě nedělají dobře a květák. Jinak dá se říci, že jím vše.

      Vymazat
    2. Leni, luštěniny musíš kousat jednou zkus a opravdu pak bolesti nebudeš mít...mě květák také nedělá dobře tak jsem zaměnila místo něj brokolici a prdíky nemám.😂 🤣

      Vymazat
  4. Ani o nepomáhá hihihi ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat