23. 6. 2023

Květinky pro radost
















 

6 komentářů:

  1. Leni to je kytiček ! Co to je za ty růžové zvonky, ty jsou krásné. A i jahody tam máš ! Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkný večer Leni ⚛ ღ ♥ to je druh campanuly. Ono je mnoho druhů. Jen tyto v květináči moc nepřirůstají.Nevyhodou je, že jsou vysoké musela jsem dát tyčku.

      Vymazat
  2. Leni,máš samé zajímavé květinky.Já mám jenom klasiku a měla bych se příště zaměřit na něco nového.
    Je to radost,když v lodžii červenají jahůdky.Já jsem zvědavá,jak mi vyrostou rajčata.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky Jíťo, já jsem letos zaspala a nemám ani muškáty a další letničky. Takže jeden velký truhlík zeje prázdnotou. Nevím zda něco pořídím........... ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Máš moc hezké kytky Leničko ♥

    OdpovědětVymazat