30. 6. 2023

Motýlí keř









 

8 komentářů:

  1. Motýlí keř je krásný.Že by přilákal motýlky?Na to,že všechno kvete vůbec motýli nejsou vidět

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jíťo, dělá radost. Píší o tom,že přiláká Motýlky, ale u mě je horší, že je tam síť. Ale už jsem ho na lodžii také měla. Ne letos. Teď mám návštěvníky hlavně čmeláky občas zavítá včelka.Hezký večer ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Leni vloni jsem si koupila do zahrady dva motýlí keře, jsem zvědavá, jestli vykvetou. Brácha je má na chalupě a lítá tam spousta krásných motýlů. Hezký víkend přeju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkný večer Leni, neboj určitě vykvetou. Mám ještě jiný druh, ale ten teprve začíná. No a jeden malý, tak ten letos asi nepokvete. KUpovala jsem druhy, které se dají pěstovat v nádobě. Zatím vypadají zdravě. Tobě v zahradě půjdou ještě lépe. Přeci jenom volná půda je o něčem jiném. pa ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. Motýlí keř měla Irenka co pamatuji a lákají motýlci jen si nepamtuji název toho keře vím že Irenka ho jmenovala jinak. Máš úžasnou lodžii Leni.🌺👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také si ten správný název nepamatuji ono je několik druhů. Ale v popisu mají také název motýlí keř. Letos některé begonie stávkují.

      Vymazat