14. 6. 2023

Něco málo ze zahrádky :-)











 

8 komentářů:

  1. Leni krásné..tu šalvěj muškátovou neznám.Je krásná.A jahůdky taky rostou.My jsme byli včera v Posku na jahody,ale moc mi nechutnají,nejsou jako jsme měli na zahradě.Ty byly slaďoučké a ty Poské jsou takové divné chuti.Hezký den u nás se mračí,snad zaprší.❤️🤩🍓

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jindří,tu šalvěj muškátovou jsem obj. ze zahradnictví. Tam ale na obrázku vypadala úplně jinak. Toto je mamut. Má velké listi a je vysoká. Udělala jeden stonek, ale ....možná že ještě přisadí. Nevím. Možná šlápnutí vedle. Já jsem si koupila necelé kilo u nás na trhu, ale také na chuť nic moc. Leztos jsem dala do truhlíku, ale také to nebude asi žádná sláva hihihi. Tam je nejhorší , že oni rádi vymrzají hlavně v truhlíku. No zkusím to na zimu sundat a obalit zda přežijí. Je to takový pokus :-).JInak mám ještě jeden truhlík prázdný. Měla jsem tam rozchodníky, ale ty už jsem dala na hřbitov.Osázela jsem nové mísy. Nevím co tam koupím. Měj prima den. papa

      Vymazat
  2. Leni,máš krásnou zahrádku.Příští rok zkusím taky jahůdky.Letos mám rajčátka.Tak jsem zvědavá,už mají plody,také jsem nafotila.Bertík se nějak mračí.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jíťo, letos mi dělají starosti Begonie, nějak se jim holkám nechce :-) Bertík má jen takový kukuč, ale jinak je to ťulík. Hrozně hodný.Nějaké jahůdky tam budou , tak na ochutnání. Campanuly odkvetou. Já nemá letos ani letničky. Nějak jsem to zazdila.Jeden truhlík prázdný. Měla jsem tam rozchodníky, ty jsem už dala na hřbitov a teď je prázdno. Už ani nikde není vidě bakopa. Tu mám ráda a vydrží až do zámrazu. Tak uvidím, zda mě něco napadne. Prima večer. papa

      Vymazat
  3. Leni co se Ti tam toho vejde, to je super. A ty fialové zvonky, ach... Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Leni, přes léto je z lodžie prales hihihi. Zvonky campanula ti je vděčná kytička. Přes zimu ani nevymrzne v květináči. Letos opravdu krásně kvetou. Je hodně druhů. Jen stále nemohu sehnat růžovou :-). Měj krásný víkend papa.

      Vymazat
  4. Leničko máš to tam krásné a pěkně Ti to kvete. Bertík je fešák ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Květuško, jen begonie letos stávkují. Moc se jim nechce. Jó Bertík dělá radost. papa Hezký víkend.

      Vymazat