3. 6. 2023

Palačinky takto dělá jen můj švagr. Udělejte si 10 minut a vyzkoušejte t...

8 komentářů:

  1. Leni,na video jsem se podívala. Na palačinky je machr můj nejmladší syn, dělá je ze 2 litrů mléka, nás je hodně :o). Hezký víkend, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Leni, Tvůj syn je šikovný. Mám je také ráda. Prima den.

      Vymazat
  2. Recept je trochu jiný a možná je manželovi udělám.Sladké má rád

    OdpovědětVymazat
  3. Mňám opět jen mlsám očkem hihi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi hi hi já bych si je dala s jahodama a se šlehačkou ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  4. Dělám je jinak a všem také chutnají , na toto množství dávám jen 1 vejce a vodu nedávám vůbec. Všem nejvíce chutnají se skořicí a cukrem, nebo s kahudou♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je hodně receptíků. Prima večer ⚛ ღ ♥

      Vymazat