7. 10. 2023

Bertík & Ogginka








 

8 komentářů:

  1. Leni,jsou krásné kočičky ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jindří ⚛ ღ ♥⚛ u nás je dnes ošklivo a já jsem nastydlá⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Bertík nějak zahlíží a Ogginka si focení užívá.Zlatíčka,ještě,že je máme

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oggi ta se celkem ráda fotí, divila jsem se, že Bertík nezdrhl hihihi ⚛ ღ ♥ Už jsem zase bez noťase. Teď už ten můj definitivně klekl. V poslední době jsem ani nezálohovala, tak uvidím zda se něco ajťákovi podaří vydolovat. Mám zase ten starý od dcery. to je lenochod. To můj byl staroušek, ale o něco rychlejší. Toto je děs. No je to staré. Ještě se mi rozbila pračka , opravář snad ve středu přijde, tak nevím co bude. Prima dny.

      Vymazat
  3. Parádní fotky, krásné kočičky, to naše kočky se fotí neradi ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Květuško, to byla náhoda. Oggi se tedy fotí docela ráda, ale Bertík moc ne. Hezký večer ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  4. Krásně pozují Leničko hihi a vím že někdy je to těžké chytit záběr♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, je to zázrak, že jsem je takto zachytila.

      Vymazat