14. 10. 2023

Výzva Jaruška - podzim 2023






U mě na lodžii se zatím ten podzim nějak neprojevuje. Jen šeřík už mění barvu, ale za nějakou dobu půjdou lístečky dolů. Překvapuje mě hledík vyrostl tam kde jsem ho nesázela a krásně kvete. Růžová voskovka je v plném květu. Krásné podzimní dny ve zdraví přeji.
 

10 komentářů:

  1. Lenko, máš lodžii jako malou botanickou zahrádku, pěkné fotky do výzvy. Měj se hezky, zdravím 😀😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Evo, děkuji ⚛ ღ ♥ letos hodně kvetly begonie, jinak to byla bída. Pěkné a zdravé podzimní dny přeji.

      Vymazat
  2. Leni,kytičky se pořád nevzdávají ač je podzim.V pátek jsem si lodžii uklidila,bylo krásný teplo 25 stupňů.Dnes pomalu mrzne,
    Uklidila jsem hlavně rajčata,ale zůstávají ledovky,oleandry a muškáty.Ty mám pořád nádherné
    Máš pěkný výhled.Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěknou neděličku Jíťo, ještě něco květe, ale má se hodně ochladit. Před domem byla továrna Tiba. Před léty se zbourala, léta je to torzo. Prý se tam budou stavět domy a škola. Nevím Těch studií už bylo hodně.Měk by tam být park, ale .....

      Vymazat
  3. Krásné to máš Leni.Já jsem zastřihla a schovala Jasmín ,ale ještě tam mám muškáty,ty kvetou hodně,ale také je už asi uklidím, má být zima.Zbytek může zůstat.Mám tam vřesy,levanduli, chryzantény a malé macešky.Ty vydrží přes zimu.Hezkou neděli ❤️🎃👻

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jindří ⚛ ღ ♥ Na ten jasmín jsem zvědavá zda ho uchováš. Bylo by to super abys ho uchovala. No já už uklidila begonie. Ještě jsou venku kaktusy, to musím také uklidit, jinak tam vše další zůstane. Jen některé květiníče dám do krabice a obalím bunlinkama.

      Vymazat
  4. Leni, máš to na balkoně hezké, umíš si tam vytvořit zahrádku, která potěší. Pá Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Leni, jó někdy je lodžie jak zahrada. Sice letos to byla bída. Tam se líbí i kočkám. Mají tam svoje pařezx a ty jim nesmím zastavit kytkama hihihi. Prima dny ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  5. Letos to byla bída ale máš to stejně moc pěkné♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím Ivetko, jindy jsem měla lodžii mnohem více rozkvelou, tak snad příští rok.

      Vymazat