10. 11. 2023

Ještě něco kvete. Udivuje mě ten bílý hledík.









 

6 komentářů:

  1. Leni,hezky ještě kvetou.Já už dala kytky z lodžie dovnitř.Kvetly mně muškáty a jedna ledovka.Muškáty jsem ostříhala a květy mám ve váze a zatím neopadaly.Už jsem lodžii uklidila.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě udivuje ten hledík, ani neví, kde se tam vzala semínka. Teď o víkendu už musím uklidit kaktusy. JInak vše zůstane už venku. Hezký víkend Jíťo.

      Vymazat
  2. Leni , krásně se na ty kytičky dívá,snad ještě vydrží ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jindří, bylo by to fajn.Možná do doby než přijde mráz. Hezký víkend.

      Vymazat
  3. Krásně kytičky Leničko , je to radost pohledět ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Květuško ⚛ ღ ♥ dnes už jsem uklidila kaktusy a toto už vše zůstane venku. Voskovky asi pokvetou než přijde mráz. U nás leje a je studený vítr⚛ ღ ♥

      Vymazat