19. 12. 2023

Krásný předvánoční čas přeji


 

8 komentářů:

  1. Zdá se mi,že jsem tu už komentář psala.Máš krásné cukroví.Slepované s oříškem mám také a ty jsi je asi posypala kokosem.
    To je hezké a mě by to nenapadlo.
    Krásný předvánoční čas Leni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky J9ťo, komentovala , ale na obrázkovém blogu. Dala jsem ho i tam. Občas některý posypu kokosem jako sníh ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Leni máš to hezké a určitě výborné ! Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. No páni Leničko, máš nádherně nazdobené cukrovíčko a jsi moc šikovná 1************ asi přijedu na ochutnání ♥ Měj krásný poslední advent a hlavně se opatruj!♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ivetko, jééééé přijeď ⚛ ღ ♥ hezký předvánoční čas přeji ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Děkuji ⚛ ღ ♥ jsem ráda, že jsem to nějak zvládla ⚛ ღ ♥

      Vymazat