7. 1. 2024

Květena & Zakoušek









 

12 komentářů:

  1. Leni,Zakoušek je akrobat,má roztomilý kukuč.Je neuvěřitelné,že ti ještě něco kvete v lodžii.Ale zatím žádné pořádné mrazy nebyly.Včera jsem si všimla,že mi lezou ven hyacinty,tak jsem je vzala do bytu.Skoro jsem zapomněla,že je mám v lodžii
    Ty jsi pekla zase vánočku?Já si dám teď s pečením chvíli pokoj,jedině pro rodinu na přání,manžel musí shodit 30 kilo

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Jíťo. Včera jsem pěkla 4 vánočky a jeden závin jablka-tvaroh. Uvařila kastrol polévky zeleninové, vin. klobásy s bramborem. Dvě váničky mám jako dárek to zítra předám a dvě zbrala dcerka hihihi. Také už si dám od pečení pokoj. Azalku už jsem uklidila, ale jakmile pominou mrazy, pljde zase na lodžii. Hez,ký večer ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, už jsem okomentovala v mejlíku, no máš vše super a jsi strašně pilná jen škoda, že mi neupečeš vánočku i muž by si rád dal hihi. U nás šílený vítr i mráz jen bez sněhu.Hezký týden přeji a opatruj se.👍❣️(◕‿◕)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Ivetko, děkuji ⚛ ღ ♥ jééé ráda bych Ti jí upekla. Sice je neumím profesionálně umotat, ale jsou dobré. U nás sníh není ale statečně mrzne. Prima den ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  4. Leni ahoj, jsi akční 4 vánočky ! Kytičky hezké a číča taky. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Leni ⚛ ღ ♥ je mráz azalku jsem uklidila, ty ostatní pomrznou.Hezký den ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  5. Leni Ty jsi akční 4 vánočky ! Kytičky hezké a Zakoušek taky ! Ahoj Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zakoušek je boží. Nechá se i fotit hihihi. Prima den ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  6. Leni vánočku jsem také pekla ,byla dobrá.Kytičky ti ještě kvetou,já mám jen vřes,ale hezky roste,levanduli a čemeřice,ale ty mi teď nekvetou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jindří, tak to je dobře, že vánočka se povedla. Koukala jsem na ten receptík, ona je docela pracná. NO já jiocj pěkla na vánoce 7 a 2 štoly. Teď 4 a jeden závin. Teď si dám pohov. Čemeřici jsem nikdy neuchovala.Mě se moc líbí, ona je jedovatá ale krásná. pa hezký den ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  7. Mám za to, že jsem tady komentovala, krásná květena i Zakoušek ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Květuško, nenašla jsem komentík ve spamu. Ale stále to zlobí.

      Vymazat