14. 1. 2024

Zakoušek - foto od kamarádky




 

7 komentářů:

  1. Nádherné fotografie a ten kukuč....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla se na něj juknout kamarádka, úplně jí uhranul hihihi. Prima den ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Ježíš, to jsem se lekla, že tam vedle nádherného kocourka je opravdu myš 😮 Naštěstí jen hračka. Vůbec se kamarádce nedivím, že byla unešená, je nádherný. A to já kočky moc nemusím, mám z nich respekt a od dětství se jich bojím. Leni, zdravím, pá 😀😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myška napuštěna šantou to se mohl zbláznit hihihi. Tu mu přivezla kámoška, no byla z něho u vytržení. Bude velký jsem zvědavá komu bude podobný. Zda mámě, tětě, tátovi nebo babičce. Moje nejstarší sibiřanka, Enuška, která zemřela v roce 2022 bylo jí 17 let tak to je Zacka teta. Pěkné dny .

      Vymazat
  3. No to je povedená fotka a jaký má krásný kukuč😘❣️ (◕‿◕)

    OdpovědětVymazat