21. 2. 2024

Už kvetou






 


9 komentářů:

  1. Máš je krásně kvetoucí Leninko❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jarunko, kvetou pěkně, děkuji ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Ahojky Jindří, mám je v práci v zádveří a tam kvetou. Doma nic ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. V práci se jim Leni daří, mě nějako odcházejí už šest Orchidejek jsem vyhodila :-/ Jen u synka tam se jim daří tam kvetou stále.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda a přitom jeden čas se jim dařilo viď ?. Tyto jsem nechala v práci a každý rok vykvetou a docela velké květy. A to je občas zaliji. Doma mám jen jednu a tu jsem dostala také k narozkám, za je r§žovo fial. dribnější květy. Ale možná jí také časem donesu do práce.

      Vymazat
    2. No nechápu Leničko, ale už je neoplakávám. Teď jsem jim dala nový substrát tak uvidím :-)

      Vymazat