19. 4. 2024

Oggi & Zack











 

8 komentářů:

  1. Ogginka vypadá vedle Zakouška taková drobná.Jsou krásní oba
    Po Modřince se mi teď hodně stýskalo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jíťo ⚛ ღ ♥ Ogginka byla odmalička taková mrňavá ale dračice hihihi. Zakoušek už jí v délce dohonil, ale kam vyskočí to padá hihihi. Je to puberťák.

      Vymazat
  2. Lenko, já má z koček od malička respekt, bojím se jich. Tvoje kočičky jsou nádherné a vyzařují autoritu a určitě jsou to milovaní mazlíčci. Měj se hezky, přeji pěkný víkend, pá 😀😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Evo, no tak oni jsou to šelmy i když v menším vydání. V minulosti jsem měla dvě obyr. kočky domácí a bala to zlatíčka. Poté jsem měla Filípka to byl Peršan a bylo miloučký. No někdy vytáhl drápy ale jen občas.
      Pak jsem přesedla na sibiřáky. Moje nejstarší Enuška to bylo zlatíčko zmřela v roce 2021 bylo jí sedmnáct. Offinka, které bude 14 let tak to je divoženka od malička. Ta se nenechá pochovat je svoje. Bertík který zemřel vloni tak to byl ťulda. No a ten nový Zack to je mazel. i když teď zlobí naučil se po výškách a to je něco. Já mám respekt s pejsků. Ne že bych se jich doslova bála, ale ..... Dcera má bordekolii hrozně hodnou a poslušnou. Měj prima jaro.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Máš pravdu JIndří, ale už také umí zlobit hihihi je v pubertě ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  4. Leni no jsou boží, Zakoušek jak už se sluní♥ Já zatím nic na balkóně nemám je šílená zima a vše by mi pošlo i když nic koupeného nemám jen své muškáty které prozatím jsou v chladu na chodbě :-)🌺🌼🌻

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem jak bylo pěkně lodžii uklidila. Hodně jsou toho vyhodila. No a teď je kosa je možné že něco třeba zajde. Teď kvete ten palibin šeřík tak snad ..... ⚛ ღ ♥

      Vymazat