8. 5. 2024

Dracena už kvete






 

6 komentářů:

  1. Leni,kvete ti nádherně.Já mám napadené všechny orchideje.Musím je přesadit a nebo možná i vyhodit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dracena udělala radost, ale květ vydrří 24 hod. Což je škoda. No takto jsem jednou s orchidejkama dopadla také a nezachránila jsem žádnou. Měla jsem i dvě modré Vandy a vše zašlo. Tak držím pěsti ať se zadaří.

      Vymazat
  2. Co dodat Leničko to je prostě wááááááááááááááááááááááááááááááu opravdu nááááááádhera♥♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ivetko, už je po kráse. Hezký večřer ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. Tak tuhle kytku sice znám, ale nikdy jsem ji neviděla kvést ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je druh draceny. Ono je to takové roští, ale květy krásné ⚛ ღ ♥

      Vymazat