29. 6. 2024

Květinky a Zakoušek













 

4 komentáře:

  1. Zakoušek si to užívá mezi krásnýma kytičkama 🥰

    OdpovědětVymazat
  2. Tak šantu mají kočky rády,ale Modřinku třeba nezaujala.Ta mi jede po kozlíku v tabletách,beru si ho někdy na noc
    Máš lodžii moc krásnou,mně tam nějak kytky odcházejí,jako by jim nesvědčilo moc slunce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám na lodžii dva druhy. Ten jeden ten Zakouška nezajímá ale ta druhá kterou mám kolik let tal ta ano. On jí úplně zdevastoval. Našla jsem u břečťanu malou sazenici, tak jí tam nechávám až povyroste abych jí přesadila. Ne každá šanta jim voní. Tu novou jsem ostříhala sice krásně kvetla (modře. Je i někde na fotce, ale už je to přešlechtěné. Moc silic v sobě nemá. Některé kytičky moc slunce nechtějí. Mám lodžii na západ tak také teď v těch vedrech to nebylo ono. pa dobrou♥

      Vymazat