18. 6. 2024

Zahrádka :-)

















 

12 komentářů:

  1. Leni,to je neuvěřitelné,co druhů máš kytiček a jak ti krásně kvetou.Také jsem je nafotila v lodžii,ale mám jenom běžné druhy.
    Zakoušek vypadá v pohodě a věřím,že už je

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jíťo, všechny rozchodníky jsou ostříhané, chytilo to nějakou plíseň. Škoda. Zakoušek už se dává dohromady.pa dobrou.

      Vymazat
  2. Tomu říkám květy obsypaný balkon. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Leni hotová botanická zahrada ! Těch kytiček, barev, prostě krása ! Je vidět, že to máš ráda. Pozdravuju, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Leni, máš pravdu kytičky a kočky to je můj relax. Pa hezké léto přeji.

      Vymazat
  4. Nádherně to máš rozkvetlé a Zakouškovi je tam dobře a je spokojený Leničko ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Máš vše super to je hotový luxus líbí se mi moc Leni 1**** pěkně ti vše kvete :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezkou sobotičku Ivetko, letos to krásně kvete. Jsem zvědavá na ty kaktusy zda pokvetou.

      Vymazat