14. 7. 2024

Takto mi kvete Ibišek v práci :-)






 

6 komentářů:


  1. Leni je vidět,že se mu v práci líbí.Krásný květ.Měla jsem několikrát doma ibišek a nikdy mi nekvetl

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji J9ťo, mě by doma také nekvetl. V práci se mu daří. Vloni jsem ho ostříhala a to nekvetl letos bude mít dost květů. Nevýhodou je, že za 24 hodin květ vadne. Musí se stříhat.Kvete na nových výhodních stejně jako venkovní.

      Vymazat
  2. Nádherně tě ibišek kvete, mě také, ale škoda že ten květ nevydrží déle ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kvete pěkně, ale máš pravdu je to na pár hodin ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. Nádhera sousedka má také ale letos vůbec jí nekvete

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Musí ho ostříhat. On většinou květe na nových výhončích. Já mu vloni udělala mikádo a letos kvete.

      Vymazat