31. 8. 2020

Fuchsia magelllanica Riccartonii

 

Mrazuvzdorná Fuchsie

 


Latinský název: Fuchsia magelllanica Riccartonii
Jeden z nejmrazuvzdornějších kultivarů Fuchcsie s bohatým kvetením. Zcela jistě se stane hitem budoucích let. Dopřejte si typické zvonkovité výrazné květy po dlouhé roky. 
výška: do 1m, vzpřímený habitus, v závislosti na podmínkách stanoviště a řezu
kvete: bohatě,  VIII / X, ostře růžovými tvarem typickými květy pro fuchsie s fialovým středem na delší stopce
medonosná dřevina = láká množství včel a jiného užitečného hmyzu
stanoviště: rozptýlené slunce až polostín, půdu vyžaduje dostatečně vlhkou ( nesmí zcela vyschnout během léta) ale propustnou s pravidelným přihnojováním pro bohaté kvetení zakrátit loňské výhony o 2/3 délka = kompaktnější vzrůst a následně bohatěji přihnojit organickým hnojivem a zamulčovat 
doporučujeme v jarním období provést řez odumřelých výhonů a zakr
mrazuvzdornost: udávaná -24°C, prokázaná - 19°C
použití: předzahrádky, keřové a trvalkové skupiny, exotické scenérie, dvory, reprezentativní zeleň,  solitera, podrost pod listnaté stromy aj......

2 komentáře:

  1. Fuchsie jsem měla loni na balkoně.Sestra mi je dala,má je na zahrádce.Mám je ráda,ale letos jsem si na ně nevzpomněla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je mám moc ráda, tak uvidím jak toto dopadne zda zimu venku přežije ⚛ ღ ♥

      Vymazat