8. 9. 2020

Camellia japonica Lady Campbell

 

Kamélie japonská Lady Campbell 

 




Latinský název: Camellia japonica Lady Campbell
Výrazný, odolnější a bujnější kultivar kamélie s výrazně červenorůžovými poloplnými květy, které kontrastují s lesklými stálezelnými tmavě zelenými listy!! pro opravdové milovníky dřevin a fajnšmekry. Novinka 2018 !!
výška: cca 1,5m, v závislosti na pěči a stanovišti, stálezená rostlina !!
kvete: cca 8cm velkými polplnými výrazně růžově -červenými květy, III / V
- POUPATA a KVĚTY nesnášejí chladný vítr!!
mrazuodolnost: -15°C (starší rostliny cca 6 let a více ) - ne dlouhodobě!!
stanoviště: polostín i plný stín, ZÁVĚTŘÍ !!, propustná, lehce kyselá až kyselejší půda s pravidelnou zálivkou a přihnojením organickými hnojivy
DŘEVINA NENÍ PLNĚ MRAZUVZDORNÁ !!! Nutné chránit před mrazem a velmi ostrým sluncem!!
použití: terasy, reprezentativní zeleň, chladné zimní zahrady, balkony aj..

4 komentáře:

  1. je nádherná líbí se mi, předevčírem jsem zde komentoval snad 5x a stále komentáře mizeli fakt mě to nebaví,ale prohlídla jsem si všechny měj se hezky milá Leni..( ͡° ͜ʖ ͡ -)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, díky. Je to otrava, mě se to také děje. Pokud to bude trvat stále, tak je lepší prohlédnout obrázky napsat jeden komentík, protože je to fakt o nervy. Ten robot je to děs, ale to ještě jde, ale určovat semafor atd a pak když zmizí komentík tak to naštve. pa hezký večer 🌸💖🌷

      Vymazat
  2. Kamélie je nádherné a ještě se o ni dozvím potřebné věci.
    Já to měla dnes ráno,pořád jsem jenom klikala na obrázky a pořád dokola a nic.
    Tak jsem zvědavá,jak teď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamélie je nádherná, ale bohužel u mě nejde. Je na ní teplo. Ten robot to je něco. Příště se nezdržuj napiš jeden komentář. Pokud hodlají nás takto trénovat, tak to jinak asi nepůjde. pa dobrou noc 🌸💖🌷

      Vymazat