9. 9. 2020

Sibiřské kočky - Eni & Bertík & Ogginka
















8 komentářů:

  1. Leninko, to jsou krasavci👌Tvoje velké potěšení 💖 hezké odpoledne přeji 🌞🧚🤗💞🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarunko, děkuji 🌸💖🌷 jsou to zlatíčka, hezký večer 🌸💖🌷

      Vymazat
  2. Leničko jsou boží opravdu nádherná zlatíčka máš tak ať dělají stále radost!!!♥♥ 🌸💖🌷

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Ivetko, už jsou to starší fotečky, ale stále jsou čičiny v kondici. Jen Enuška té už bylo 15, ale stále je skvělá. 💖🌷🌼💕🌸🥀🌹

      Vymazat
    2. Leničko já vím i věřím že ještě dlouho Ti budou dělat radost, jelikož je o ně dobře postaráno to se pozná♥♥♥♥

      Vymazat
    3. Ivetko , tak to já doufám také, prima den 🌸💖🌷

      Vymazat
  3. Leni,to jsou zlatíčka a úžasné fotky.Ať ti dělají dlouho radost.Kdybych byla mladší,mám koček také víc,co mám Modřinku miluju je čím dál více.My se sestrou,co má Kiminku si každý den líčíme,co vyvedly a posíláme si fotky.Ona je z ní celá pryč.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky Jíťo, to jsou.Já Ti rozumím. Mám tři a každá je jiná. To je fajn, že se má Modřinka s Kimčou moc dobře. Oni dokáží dělat lumpárničky hihihi 🌸💖🌷

    OdpovědětVymazat