20. 9. 2020

Pro milovníky orchidejí




























4 komentáře:

  1. No Leni, tak to je něco úžasného až jsem nasr***😁 😂 nádhera,nádhera to mít doma takové Orchideje tak bych byla šťastná..nepochopím že je mají i venku 👀 👍díky za nádhernou podívanou a měj prima neděličku.🌹 💖💐🌺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi hi hi věděla jsem, že se Ti to bude líbit 🌼💕🌸 to bylo naaranžované na výstavě, jinak asi putují do skleníků. No Ivetko ty se dostat na nějakou výstavu orchidejí, tak by Tě nikdo nedostal domů hihihi. pa pěkný den 🌼💕🌸

      Vymazat
  2. Tak to je neskutečná nádhera.Mně bohužel teď nekvete doma ani jedna i přesto,že dělám zálivku z česneku.To se ještě nikdy nestalo,aby mně přes léto nekvetly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jíťo mě také nekvete žádná a také dávám jednou za měsíc ponor do nálevu. Jó kecala bych jedna odkvetla je to tak 14 dnů. ale ta celkem kvete pravidelně 2x ročně. pa 🌼💕🌸

      Vymazat