9. 5. 2021

 

Hrnková buchta na plech:

Hrnková buchta na plech 

Ingredience

  • 2 a 1/2 hrnku polohrubé mouky
  • 1 hrnek cukru - krupice
  • 1 hrnek mléka (může být i kysané)
  • 1/2 hrnku oleje nebo rozpuštěného tuku
  • 2 lžíce kakaa
  • 1 prášek do pečiva
  • 1 vejce
  • špetka soli
  • tuk a strouhanka na vymazání a vysypání plechu

    Postup

    V míse smícháme polohrubou mouku, cukr krupici, mléko, olej nebo rozpuštěný tuk, vejce, prášek do pečiva, špetku soli a vypracujeme těsto, které rozdělíme na dvě poloviny. Polovinu těsta vlijeme na tukem vymazaný a prosátou strouhankou vysypaný plech. Do druhé poloviny zamícháme kakao a nalijeme na první část těsta. Pečeme ve středně vyhřáté troubě asi 40 minut. Upečenou vychladlou sypeme moučkovým cukrem s vanilkou, nebo poléváme polevou podle vaší chuti. Obměna: do těsta můžeme přidat 1 hrnek nastrouhaných jablek.

    Recept je z kategorií: Rychlé moučníky

 

6 komentářů:

  1. Leni, mám takový podobný recept od mamky, asi to bude to samé. Akorát se to jmenovalo lžícový koláč. Mamka ho hodně často dělala. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobré ráno Leni, jó názvy se různě mění. Hrnkové mám ráda, nemusí se nic vážit hihihi ⚛ ღ ♥ prima den ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Další dobrota,ale tuhle buchtu neznám.No,hlavně,že vím,kam chodit pro recepty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jíťo, určitě bude dobrá ⚛ ღ ♥ já moc nepeču, protože pak se cpu a váha jde nahoru, to nepotřebuji hihihi, hezký večer ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. Ráda peču,ale nerada suroviny vážím,tady jsem narazila na skvělé,rychlé hrníčkové moučníky, už mám pár vybraných které upeču ... díky za inspiraci :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám radost, prima den ⚛ ღ☘ Ať se daří ⚛ ღ☘

      Vymazat