8. 5. 2021

Siesta







 

6 komentářů:

  1. Leni, jé už u Tebe kvete šeřík ? Pěkně jsi zachytila číčy, jak si užívají siestu... Lenka
    WWW.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěknou neděličku Leni ⚛ ღ ♥ jó kvete na lodžii. Ten přežil zimu, jinak hodně toho pomrzlo a je to vše na vyhození. Mám ještě palibin šeřík, ale ještě nerozkvetl, je chladno. Až bude tepleji tak se pustím do lodžie. Jó jó čičiny v pohodě ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Krása! Jsme kočkomilové - máme dvě.
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěknou neděličku Maruško, díky za návštěvu. Já ty čičiny miluji. Mám tři, ale ta třetí se nechtěla fotit. Tak příště ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. Čičiny jsou úžasné,jak oni dokáží odpočívat.
    Také koukám,jak ti kvete šeřík.To je zázrak.U nás v sídlišti to asi ještě chvíli potrvá.Na šeřík také pořád myslím,chtěla jsem si ho koupit na lodžii,ale pořád není hotová.Mám už tolik kytek po bytě a nemohu tam zatím dát.Nějak se to vleče.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jó jó to byla siesta ⚛ ღ ♥ lodžie je na západ, tak krásně nakvetl. Loni nekvetl a letos dělá radost. Krásně voní ⚛ ღ ♥ No kytek v bytě mám cca 90 včetně kaktusů. Teď jsem gruntovala celý byt a více jak jeden den jsem se prdlala s kytkama, losprchpovat umýt květináče, něco přesadit atd. No měla jsem toho dost. Lodžie je v žalostném stavu, ale už nemám prostor, tak až příští týden.

      Vymazat