18. 5. 2021

Enuška, Oggi, Bertík






 

4 komentáře:

  1. Krásné kočičky,máš z nich radost,viď?když je mi někdy ouvej,tak se přitulím k Modřince,zabořím nos do jejího kožíšku,ona to má hrozně ráda,vrní a já taky.
    Kvete ti keřík,nádhera.U nás v sídlišti začíná,s velkým zpožděním.Chtěla jsem si ho koupit také na lodžii,ale nekoupila.Práce na lodžiích stojí,už týden tu nikdo nedělá.Jestli to tak má být,ví jenom domovník a ten je na chalupě.Nějaké kytky jsem tam už musela dát i když máme na dveřích ceduli zákaz vstupu na lodžii.myslela jsem,že to půjde rychleji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takto to mám já s Enuškou. Ta kdyby mohla povídat. Té jsem se i vybrečela do kožichu. Oggi s Bertíkem , tam by to nešlo jsou jiný. No to je nadělení. Bude to trvat asi dlouho než to bude hotové. Ono ani to počasí nepřeje, u nás už zase od večera leje. Měj hezký den ve zdraví. pa ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Leni, Ty jsi hotová kočičí máma. A šeřík je krásnej, mám ho moc ráda. A ta vůně...Zdraví Tě Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, jsou to moje lásky.Mám tři sibiřáky ⚛ ღ ♥ tento šeřík už odkvétá, mám ještě šeřík Palibin a ten teprve pokvete ⚛ ღ ♥ prima den Leni ⚛ ღ ♥

      Vymazat