27. 6. 2021

Letničky
















 

6 komentářů:

  1. Leni,to je nádhera,jak ti to krásně v lodžii kvete.Já jsem musela dát dovnitř netykavku,asi ji slunce nesvědčí a fuchsie taky nejsou nic moc.Přitom mi tam slunce svítí jenom dopoledne.Červená kopretina se konečně vzpamatovala.
    Kočičky jsou krásný,jsou to zlatíčka,jako ta moje

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jíťo, netykavka chce polostín. Tu ani nedávám. Mám letos fuchsii, je krásná. Je pod truhlíkama, tak tam je stín, ale v těch tropech byla také taková všelijaká.Já jsem nadšená z toho svlačce. V přírodě je ten rolní, to je plevel, ale tento se mi líbí. Fascinuje mě, jak si na noc skládá ty květy.Jó j=o jsou to zlatíčka.

      Vymazat
  2. Pane, to je plejáda barev. Krásné kytičky máš Leni. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. No pěkně si kočičky lebedí užívají si už léto :-)♥

    OdpovědětVymazat